ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

АҚТӨБЕ ОБЛЫСЫ АҚТӨБЕ ҚАЛАСЫ «№18 ОРТА МЕКТЕБІ»

КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ


2023-2028 жылдарға арналған
ДАМУ ЖОСПАРЫ




МАЗМҰНЫ
  1. КІРІСПЕ
  2. БАҒДАРЛАМА ПАСПОРТЫ
  3. МЕКТЕП ЖӨНІНДЕ АҚПАРАТТЫҚ АНЫҚТАМА
  4. АҒЫМДАҒЫ МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНА ТАЛДАУ.SWOT – АНАЛИЗ
  5. МЕКТЕПТІҢ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ
  6. Мектептің даму бағдарламасын болжау:
  7. Ішінара білім беру процесін дамыту
  8. Материалдық-техникалықбазаныішінара дамыту
5.1.3Бағдарламаны жүзегеа сыруға бағытталған стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер мен іс-шаралар
  1. Бағдарламаны жүзеге асырудағы критерии мен нәтиже көрсеткіштері
  2. ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА МЕКТЕПТІҢ МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ БАЗАСЫН НЫҒАЙТУ МЕН ДАМЫТУ БАРЫСЫНДА ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

І. КІРІСПЕ


Бұл даму бағдарламасы (ары қарай-бағдарлама) «№18 орта мектебі» КММ-нің 2023 жылға дейінгі негізігі бағыттары мен даму жолдарын айқындайтын стратегиялық құжат болып есептеледі; оқу-тәрбие жұмысы жүйесіндегі инновациялық өзгерістер мен педагогикалық процесті әдістемелік көмек және мамандармен қамтамасыз етуді ұйымдастыру ерекшеліктері; негізгі жоспарланған жетістікке жету.
Берілген тарауда Бағдарламаның қысқаша сипаттамасы мен мазмұны негізгі мақсаты көрініс табады

2. БАҒДАРЛАМА ПАСПОРТЫ

Бағдарлама жасау үшін негіз
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен)
«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж. № 365; 30.09.2022 ж. №412 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
«Білімді ұлт. Сапалы білім» Ұлттық жобасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 12.10.2021ж. №726 Қаулысы
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы» ҚР БҒМ 18.03.2008 ж. № 125 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 13.04.2023 ж. №96 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
«Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай[1]ақ арнайы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.01.2016 ж. №70 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 03.07.2023 ж. №193 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен)
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 27.01.2016 ж. №83 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 30.12.2022ж. №533 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
«Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 17.06.2015ж. №391 бұйрығы)
«Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 21.02.2012 ж. № 57 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 22.12.2022 ж. № 513 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен)
«Мамандандырылған білім беру ұйымдарының желісін және дарынды балалармен жұмыс жөніндегі оқу[1]әдістемелік кеңес туралы ережені бекіту туралы» https://online.zakon.kz/Docu ment/?doc_id=31730757) 7 (ҚР БҒМ 1.07.2015 ж. № 428 бұйрығы, 02.02.2022 ж. №34 бұйрығымен енгізілген өзгерістермен)
«Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық[1]эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары (ҚР Денсаулық сақтау министрінің 05.08.2021 ж. № ҚР ДСМ-76 бұйрығы)
«Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 12.01.2022 ж. №4 бұйрығы)
«Білім беру ұйымдарында психологиялық[1]педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 12.01.2022 ж. №6 бұйрығы)
«№18 орта мектебі» КММ жарғысы;
Мектептің даму жоспарының аяқталуы 2023 жыл


Бағдарлама мақсаты
  1. Мектеп мәдениетін «білім алушы ұйым» ретінде трансформациялау негізінде білім беру мен тәрбиелеу жүйесін инновациялық менеджмент арқылы тиімді жүзеге асыру


Бағдарлама міндеттері
  • «Білім алушы ұйым» мәнін ұжымға ұғындыру;
  • Инновацияларды уақытында зерделеу, ұжымды хабардар ету;
    • Инновацияларды мектепке жобалық менеджмент негізінде біртіндеп енгізуде тәжірибе жинақтау;
  • Денсаулық сақтау аумағында:
- оқу-тәрбие процесіне денсаулық сақтау технологияларын енгізу
- Оқушылардың салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
  • Мамандар аумағы бойынша:
- Педагогикалық ұжымды инновациялық жұмыстарды жалғастыруға ынталандыру;
- Педагог кадрлардың кәсіби шеберлігін дамытуға жаңа формалар қарастыру;
- ақпараттық технология бойынша барлық категориядағы қызметкерлердің біліктіліктерін арттыру.
  • Білім беру жүйесін басқару бойынша:
- білім беру ортасында корпоративтік басқару жүйесін жасау
- команда құру негізінде жеңілдететін орта құру;
- Жеке білім беру мен мәдени қажеттіліктің дамуы мен қалыптасу процесінде оқушыларға қолдау көрсету мақсатында тьютерлік технологиясын енгізу;
- Мектептің даму идеяларын жүзеге асыруға қабілетті басқару жүйесінің жаңа бағдарламасын енгізу;
- жаңа ұйымдастыру формаларын құру (қамқоршылық кеңес), олардың құзіреттілігін айқындау;
- білім беру мекемесінің ұйымдастыру структурасында (психологиялық, диагностикалық, ақпаратты-аналитикалық) қызметтерді дамыту және жақсарту;
- психологиялық-педагогикалық мониторинг жүйесін құру;
- жеке тұлға қалыптастыруда білім ролін жоғарылату;
- білім беру процесінде оқушылардың әлеуметтік қорғалуын қамтамасыз ету;
- Мұғалімдерді ынталандыру жүйесін қалыптастыру, олардың қажеттіліктері мен білім беру қызметтерін мектептің қанағаттандыруы, оқушыларды ынталандыру, мұғалімдердің кәсіби деңгейі жайлы ақпарат қорының болуы.
Материалдық-техникалық және қаражатпен қамтамасыз ету аумағы бойынша:
- қаржылық құралдардың қозғалысына бақылау және жоспарлау тетігін әзірлеу;
-қаржыландырудың қосымша көздерін тарту ( бюджеттен тыс, демеушілік, ҰПО мен конкурстарға қатысу арқылы гранттар ұтып алу)
- мекеменің даму қажеттілігіне сай материалдық-техникалық базаны нығайту ( білім беру процесін компьютерлендіру, аудиовизуалды құралдарды алу, оқуға көрнекілік құралдармен қаматамасыз ету) оқу кабинеттерінің жабдықтарын жаңа буынға сай жаңалау, оқу кабинеттерін СанПиН ережелеріне сай жабдықтау


Бағдарламаны жүзеге асыру мерзімі
2023 – 2028 жылдар


Қаржыландыру көзі мен көлемі
2023 жылға арналған бюджет
261 Облыстың білім беру басқармасы
082 Мемлекеттік бастауыш, негізгі және жалпы орта білім беру ұйымдарында жалпы білім беру
015 Жергілікті бюджет есебінен - ​​192311,0 мың теңге
203 Мемлекеттік орта білім беру ұйымдарында жан басына шаққандағы қаржыландыруды іске асыруға
015 Жергілікті бюджет есебінен - ​​555162,0 мың теңге
Барлығы: 747473,0 мың теңге


Бағдарламаны жүзеге асыруда күтілетін нәтижелер
  1. Білім беру ұйымының ұжым мүшелері «Білім алушы ұйым» мәнін толық ұғынады;
2. Инновацияларды зерделеуді, ұжымды меңгереді;
3. Мектепте инновациялық жобаларды үздіксіз негізінде енгізіп құнды тәжірибелер жинақталады;


Мектеп туралы ақпараттық анықтама

Жалпы ақпарат
Ұйымның атауы (жарғы бойынша)
« №18 орта мектебі» КММ
Ұйым түрі мен типі
орта мектеп
Ұйымдастырушылық-заңды формасы
Коммуналды мемлекеттік мекеме
Негізін қалаушы
Ақтөбе қаласы әкімдігі
Құрылған жылы
Мектептің І-ші ғимараты 2016 жылы, ал IІ-ші ғимараты 1978 жылы салынды. Заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелуі туралы куәлігі №970540002153-19040114N.
«№18 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекеме Ақтөбе қаласының Әкімдігінің
«02» қыркүйек 2001 жылғы №326а өкімімен құрылған.
Заңдымекен-жайы
Қазақстан Республикасы, Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, Кірпішті кенті, Кірпішті көшесі, 5 үй, индекс 030009.
Телефон / факс
8 (7132) 41 01 63
Электронды поштасы
18school.edu.kz
Сайт адресі
https://18school.edu.kz/kz
Мектеп директоры м.а.
Абылшеева Мадина Карахожаевна
Ұйымның құрылымы
Басқаруұйымының атауы және басқаруформалары
Негізгі функциялары
Педагогикалық кеңес(алқалы орган)
1. Мектепте білім беру аумағында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.
2. Білім беру мазмұнын жүзеге асыру жолдарын анықтау.
3.Білім беру процесіндегі педагогикалық ұжымның қызметіне бағдар.
4. Білім беру сапасының жоғарылауына педагогикалық ұжымның үлес қосуы, оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруы, олардың қызығушылықтарын дамытуы.
5. Мектептің жалпы әдістемелік және педагогикалық тақырыбы бойынша жұмыс; озық педагогикалық іс-тәжірибе мен педагогикалық ғылыми жетістіктері бар мұғалімдердің жұмыс тәжірибелерін енгізу.
6. Көшіру,оқытуға қайта қалдыру, оқу жылы қорытындысы бойынша аралық және қорытынды аттестаттауға жіберу, сәйкесінше білім туралы құжаттарын беру, Мақтау қағаздарымен марапаттау, оқушыны шығару.
7.Оқу-тәрбие процесі деңгейінің өсуіне педагогикалық ұжымның күш салуы, озық тәжірибелі мамандар тәжірибесін практикаға енгізу.
Оқушылардың өзін-өзібасқару кеңесі (оқушылардың өзін-өзі басқаруы)
- Мектепті басқаруға қатысты сұрақтарды оқушылардың қатысуымен шешеді.
- Мектепте өзін-өзі басқару ұйымын қалыптастырады.
- Жұмыстарды жүзеге асырудағы оқушылар ұсынысын талдайды, қалыптастырады.
- Ұжымда оқушылардың мектепішілік ішкі қызметтерін жүйеге келтіреді: нұсқаулықтар мен ережелерді қарайды, бекітеді.
- өзін-өзі басқару ұйымының жұмыс нәтижесін бағалайды, ақпараттары мен есептерін тыңдайды.
Ұйымның ресурстық базасы
Ұйым қаражаты
2021 жылғы бюджет – 509816,0 мың. теңге
2022 жылғы бюджет – 641697,0 мың теңге
2023 жылдың алты айына арналған бюджет: 747473,0 мың теңге
Жалақы қоры
2021 жылға арналған ФЗП – 408493,0 мың.теңге
2022 жылға ФЗП - 502837,0 мың теңге
2023 жарты жылдығына ФЗП - 560568,0 мың теңге
Ғимарат сипаттамасы (жағдайы,салынған жылы, күрделі жөндеуден өткен жылы)
Мектептің жалпы мәліметтері: Жер телімінің ауданы – I ғимарат- 2.1413га,
II ғимараты - 0,8769 га
Қосымша: I ғимарат 3 қабатты 5-11 кластар дәріс алады. Компьютермен жабдықталған 20 оқу кабинеті, 1-асхана, 2-шеберхана, 1-спорт зал,1-кітапхана бар. II ғимарат 2 қабатты 0, 1-4 кластар дәріс алады. Оқу кабинеті -10, ал компьютермен жабдықталған, 4 интерактивті оқу кабинеті бар. Екі оқу ғимаратының барлық 30 оқу кабинеті толығымен интернет желісімен толық қамтылған. Педагогтар мен білім алушылардың оқуы мен тәрбиеленуіне жағдай толық жасалған.
Жылу жүйесінің түрі: орталықтандырылған
Сумен қамтамасыз ету: орталықтандырылған
Мектептің жобалық қуаттылығы: I ғимарат – 320
II ғимарат – 160
97 дербес компьютер, олардың ішінде локальдік сетьтегі-30;
Мектеп бойынша 118 компьютер бар.
Оның ішінде 18 дана интерактивті тақта, 2 интерактивті панель. Принтерлердің саны- 10, 3 түрлі – түсті принтер бар.
Барлық компьютерлер локальді сетьке қосылған. 118 компьютерді оқу үрдісінде қолданады.
1 оқушыға 12 компьютерден келеді.
Жаңа модификация бойынша жабдықталған кабиенттер саны – 3(химия, биология, физика)
Ноутбук – 35;
Интерактивті тақта – 18;
Интерактивті панель – 2;
Кітапхана қоры
Жалпы коры——35805,
окулык——30532,
көркем әдебиет——4778,
электронный окулык——491,
карта ——4
Спорттық зал, мәжіліс залы
1-ші спорт зал – 288, 2 спорт зал — 273 кв.м,;
Мәжіліс залы – 265,5 кв. м (екінші қабатта)
Мектеп территориясы (аумағы, спорттық және ойын алаңдарының болуы)
Жер телімінің ауданы – I ғимарат- 2.1413га, II ғимараты - 0,8769 га
Спорттық алаң: спорттық жүгіру алаңы 4900 м2, теннис алаңы – 162,0 м2, волейбол алаңы – 270,0 м2, футбол алаңы - 1512 м2, баскетбол алаңы - 360 м2, кіші футбол алаңы - 540 м2, гимнастика алаңы - 130 м2
Кадрлар
Педагог кадрлардың жалпы саны,оның ішінде қоса атқарушылар
112
Орта жас
35
Орта педагогикалық өтіл
22 жыл
Біліктілік санаттары бойынша :
Педагог-зерттеуші- 30
Педагог-сарапшы- 25
Педагог модератор- 22
Санаты жоқ - 35
Ғылыми дәрежелер мен марапаттар
Ғылыми дәрежелері
Ғылым кандидаты – 0
Ғылым докторы –0
Философия докторы (PhD) –0
Ғылым магистрі - 12
Үкіметтік наградалар
« Білім беру ісінің үздігі» – 0
Құрметті атақ
«Халық ағарту үздігі»–0
Салалық марапаттар
« ҚР Білім және ғылым министрінің Құрмет грамотасы » – 2
« ҚР Білім және ғылым министрінің Алғыс хаты » - 2
Конкурс жеңімпаздары (конкурс аты, жылы,мұғалімнің аты-жөні, нәтижесі)
«Үздік психолог – 2020» облыстық байқауынан – Дарибаева Г.Н. 1 орын, республикалық кезеңінен 2 орынмен марапатталды;
Облыстық «Ең үздік жас мұғалім – 2019» байқауынан – Алдиярова А.Қ. – алғыс хатпен марапатталды;
« ҚР Білім және ғылым министрінің Құрмет грамотасы » – Абылшеева М.К. 2019 жылы марапатталды;
« ҚР Білім және ғылым министрінің Алғыс хаты » - Дабылова А.А. 2018 жылы марапатталды;
Қалалық « Үздік жас мұғалім – 2022» байқауынан – Досқайрова Ж.Д – алғыс хатпен марапатталды;
Облыстық NIS «І облыстық шығармашылық олимпиада» конкурсына қатысып, Кеңшілік Арина «Гран при» иеленді, 2021ж
Жыл сайынғы рейтинг көрсеткіштері
Білім беру мен тәрбие деңгейлері бойынша – 25(2020), 44 (2021); 50(2022)
Білім беру қызметтері сапасының рейтингі – 45 (2020), 50 (2021), 60 (2022);
Грантқа түсу рейтингі – 10 (2020), 53 (2021), 52 (2022);
Ғылым негіздері бойынша қалалық олимпиада рейтингі – 24 (2020) , 25 (2021), 20 (2022);
Ғылым негіздері бойынша облыстық олимпиада рейтингі – 20 (2021), 30 (2022);
«Дарын» шығармашылық жұмыстар рейтингі – 37 (2020), 35 (2021), 28 (2022).
Тәрбие жұмысының сапа көрсеткіші – 41 (2020) 32 (2021), 20 (2022).
қатысушы
Білім алушылардың жалпы саны
БАРЛЫҒЫ: 1 392
Мектепалды даярлық тобы– 79 тәрбиеленуші
1-4 класс – 592 білім алушы
5-9 класс – 705 білім алушы
10-11 класс – 95 білім алушы
«Алтын белгі» және «Үздік аттестат» алған оқушылар
2020-2021 оқу жылы - «Алтын белгi» 2 білім алушы, «Үздік аттестат» - 5
2021-2022 оқу жылы - «Алтын белгi» 3 білім алушы, «Үздік аттестат» - 6
2022-2023 оқу жылы - «Алтын белгi» 1 білім алушы, «Үздік аттестат» - 11

Ғылыми және әлеуметтік жобаларға қатысым
Халықаралық, республикалық, облыстық, қалалық мектеп оқушыларының байқау-сайыстары
(конкурс атауы, жылы, оқушыныңаты-жөні, класы, орны)
Пәндік олимпиаданың нәтижесі 9-11 класстар:

Оқушылардың аты-жөні
Класс
Оқу тілі
Пәні
Мұғалімнің аты-жөні
Қалалық кезең
Облыстық кезең
1
Жұмалы Назкен
9 «А»
қазақша
Қазақ тілі мен әдебиеті
Бижанова Б.Ж.
ІІ
ІІ
2
Дауғарина Айша
10 «А»
қазақша
Қазақ тілі мен әдебиеті
Икласова Н.К.
ІІІ

3
Аманжол Мадина
9 «Б»
қазақша
Орыс тілі
Карасаева Г. Б.
ІІІ

4
Куракбаева Минура
9 «А»
қазақша
Ағылшын
Кушанова А.К.
Алғыс хат

5
Жеңісова Асылай
9 «Б»
қазақша
Қазақстан тарихы
Азиева Г.І.
І

6
Ғабитов Бақдәулет
11 «А»
қазақша
Қазақстан тарихы
Азиева Г.І.
ІІІ

7
Болатұлы Нұрбол
10 «А»
қазақша
Математика
Есенова Б.И.
ІІ

8
Изимова Жанель
9 «А»
қазақша
Физика
Тажіғалиева Ә.Д.
ІІІ

9
Мусинова Айман
9 «Б»
қазақша
Химия
Әбдінасырова Г.Н.
Алғыс хат

10
Табынбаева Дильназ
10 «А»
қазақша
Химия
Әбдінасырова Г.Н.
ІІІ

11
Жеткерген Дана
11 «А»
қазақша
Биология
Жанбирбаева Г.Д.
ІІІ

12
Кенегесова Айсауле
9 «Б»
қазақша
География
Абубакирова Л.Б.
ІІІ

13
Сәрсенғалиев Мансур
10 «А»
қазақша
География
Абубакирова Л.Б.
ІІ


Ғылым негіздері бойынша пәндік олимпиаданың 3 жылдық салыстырмалы көрсеткіші
Кезеңдері
2020-2021
2021-2022
2022-2023
Қалалық
Қатысым саны
22
24
27
Жүлделі орын саны
5
9
13
Облыстық
Қатысым саны
-
4
4
Жүлделі орын саны
-
1
1
Республикалық
Қатысым саны
-
-
-
Жүлделі орын саны
-
-
-


Жалпы білім беретін мектептердің 7-8 класс оқушылары арасында жасөспірімдер олимпиадасы бойынша:

Аты-жөні
класс
Пәні
жетекшісі
Қалалық кезең
Облыстық кезең
Республикалық
1
Таңатова Ақылжан
8 "Б"
Математика
Ерназаров М.М.
ІІ


2
Адилова Адина
7 "В"
математика
Умаров Р.М.
ІІІ


3
Куандыкова Малика
7 "Б"
Химия
Әбдінасырова Г.Н.
ІІІ


4
Әділханова Қарақат
8 "А"
физика
Тажіғалиева Ә.Д.
М/Қ


Жалпы білім беретін мектептердің 7-8 класс оқушылары арасында жасөспірімдер олимпиадасының 3 жылдық салыстырмалы көрсеткіші
Кезеңдері
2020-2021
2021-2022
2022-2023
Қалалық
Қатысым саны
17
10
12
Жүлделі орын саны
7
4
5
Облыстық
Қатысым саны
2
-
-
Жүлделі орын саны
1
-
-
Республикалық
Қатысым саны
-
-
-
Жүлделі орын саны
-
-
-




Аты-жөні
класс
Пәні
жетекшісі
Қалалық кезең
Облыстық кезең
Республикалық
1
Алиева Қарақат
5 "Ә"
Қазақ тілі мен әдебиеті
Серікқалиева Г.Б.
ІІ


2
Төребек Нұрсәуле
6 "А"
Қазақ тілі мен әдебиеті
Досқайрова Ж.Д.
І
МҚ

3
Арыстанғалиева Амина
5 "Б"
Орыс тілі
Сугіртаева А.
ІІІ


4
Ораз Алар
6 "В"
Орыс тілі мен әдебиеті
Саркулова Ж.Ж.
ІІІ


5
Нургалиева Алия
5 "А"
Ағылшын
Берикова Э.Р.
І
ІІІ

6
Бейбіт Айсұлу
6 "В"
Ағылшын
Тәжібаева Л.
ІІ


7
Бердімұрат Ахмет
5 "Ә"
математика
Абдоллаева Г. М.
І
ІІІ

8
Амантай Мерей
5 "Ә"
Биология
Жанбирбаева Г.Д.
М/Қ


9
Темірұзақ Нұрай
5 "Г"
Қазақстан тарихы
Матышова Б. Қ.
І
ІІІ

10
Ахметова Жибек
6 "Д"
Қазақстан тарихы
Кошкылбаева А.А.
І



Жалпы білім беретін мектептердің 5-6 сынып оқушыларына арналған пәндік олимпиада көрсеткіші
Кезеңдері
2020-2021
2021-2022
2022-2023
Қалалық
Қатысым саны
20
14
14
Жүлделі орын саны
2
5
10
Облыстық
Қатысым саны
2
1
7
Жүлделі орын саны
2
1
4
Республикалық
Қатысым саны
2
-
-
Жүлделі орын саны
2
-
-


Ғылыми жобалар бойынша:
Республикалық «ЗЕРДЕ» шығармашылық жобалар мен зерттеу жұмыстары конкурсы
Оқу жылдары
«Зерде» қалалық кезеңіне қатысқан жұмыстар
«Зерде» қалалық кезеңнің қорытындысы
«Зерде» облыстық кезеңнің қорытындысы
2020/2021
11:
3: І орын Ілияс Жанерке 3 кл Жет: Булекбаева Б.С.
ІІ орын Рамбердина Аянат 2 кл. Жет: Қиюбек Б.Ж
ІІІ орын Темірұзақ Нұрай 3 кл Жет: Туребаева Ж.К
3. ІІ орын Рамбердина Аянат 2 кл. Жет: Қиюбек Б.ЖІІІ орын Ілияс Жанерке 3 кл Жет: Булекбаева Б.С.Грамота Темірұзақ Нұрай 3 кл Жет: Туребаева Ж.К.
2021/2022
9:
6: Самат Аслан 2 кл М/Қ (Балғабаева Ә.Ы.) Нурахметова Феррая 4 кл ІІІ орын (Кусмагабетова М.Т.) Жумабекова Аделя 5 кл ІІ орын (Карасаева Г.Б.) Жеткерген Айша 6 кл ІІ орын (Суииндикова А.К.) Бекбергенова Айкерім 7 кл ІІ орын (Абдрашова Д.С.) Мұхтарқызы Ажар 7 кл ІІІ орын (Тәжіғалиева Ә.Д)
2: Жеткерген Айша 6 кл М/Қ (Суииндикова А.К.) Бекбергенова Айкерім 7 кл І орын (Абдрашова Д.С.
2022/2023
12:
3: Асылбекқызы Айару3 кл ІІ орын жет: Балғабаева ӘМейрамбекова Адина 6 кл ІІІ орын жет: Есенова Б.И.Мырзабек Бекнұр 8кл Алғыс хат жет: Еркебаева Ж.У., Кеңшілік А.Т.
-

Жалпы білім беретін пәндер бойынша «Дарын» республикалық ғылыми зерттеу жобалар жұмысының облыстық кезеңі бойынша:
Оқу жылдары
«Дарын» республикалық ғылыми зерттеу жобалар конкурсына қатысқан жұмыс саны
«Дарын» республикалық ғылыми зерттеу жобалар конкурсының облыстық кезеңнің қорытындысы
2020/2021
5
-
2021/2022
9
3: Жұмалы Назкен 8 класс биология пәні ІІ орын (Әбдінасырова Г.Н.)
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша:
Болатұлы Нұрбол 9 класс ІІІ орын, Дауғарина Айша 9 класс ІІІ орын (Икласова Н.К.)
2022/2023
3:
1: Мырзабек Бекнур І орын (Еркебаева Ж.У., Кеңшілік А.Т.)

Жоба бойынша 3 жылдық салыстырмалы сандық көрсеткіші
Байқау атауы
2020-2021
2021-2022
2022-2023
Қала
3
6
3
Облыс
5
5
1
Республика
15
0
0

Түрлі байқаулар мен конкурстар бойынша:
Ақтөбе қалалық білім бөлімі “Әдістемелік кабинет” КММ, «Ақтөбе-Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығы, “Дарын” РҒПО ұйымдастырған қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі ойын байқаулары, пәндік олимпиадалар мен сайыстарға қатысым жасалынып, жүлделі орындарға ие болды.Осы оқу жылы бойынша инновациялық, интеллектуалдық, шығармашылық бағыттағы байқаулар мен олимпиадалар нәтижесі төмендегідей:

Кезеңдері
І орын
ІІ орын
ІІІ орын
Алғыс хат
Қалалық
10
6
28
13
Облыстық
3
9
6
2
Республикалық
3
9
15
-

Ақтөбе қалалық білім бөлімі “Әдістемелік кабинет” КММ, «Ақтөбе-Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығы ұйымдастырған қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі ойын байқаулары, пәндік олимпиадалар мен сайыстарға қатысым мен орындар санының 3 жылдық көрсеткіші:
Кезеңдер
2020-2021
2021-2022
2022-2023

Қалалық
23
37
57
Облыстық
10
7
20
Республикалық
27
18
27

Белгілі мектеп түлектері, олардың мектеп өміріне қатысымы
Барлық түлектер (94,3%) ЖОО мен колледждерді сәтті аяқтап, мемлекеттік мекемелерде, кәсіпорындарда, бизнес салаларында міндеттерін атқарып жүр.
Мектепте қосымша білім беру бағыты
Көркем сурет, әскери-патриоттық тәрбие, спорт бағытына бағытталған қосымша білім беру .
  • Волейбол – 138
  • Футбол – 82
  • Үстел теннисі - 53
  • Баскетбол – 71
  • Шахмат - 205

Мектеп жетістігі
Мектеп марапаттары:
Халықаралық
Республикалық
Облыстық
Қалалық
(конкурс атауы, жылы,қандай марапат )
2020жыл – Ақтөбе көлік, коммуникация және жаңа технология колледжінен Алғыс хат;
2022жыл – Ақтөбе қаласы әкімдігінен қалалық «Гүлдер әлемі» гүлдер фестиваль-байқауынан «Ең сәнді гүл композициясы» номинациясы бойынша III орын;
2023жыл – Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Алғыс хаты

Басқа ұйымдармен байланыс
Ұйым атауы
Ақтөбе облысы білім басқармасы Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті арасында өзара ынтымақтастық туралы мерорандум бар.
ЖШС
Демеуші ұйым жоқ


Қосымша мәлімет
Мектеп туралы басқа да ақпараттар
Мектеп мұражайы жасалуда

4. МЕКТЕПТІҢ АҒЫМДАҒЫ ЖАҒДАЙЫНА ТАЛДАУ,SWOT – АНАЛИЗ


Күшті жақтары (S)
Ішкі орта
Әлсіз жақтары (W) ішкі орта
Мүмкіндіктер (O)
Қауіпті жақтары (T)
Бағдарламаны жүзеге асыру барысындағы болжанатын тәуекелдерді бағалау

Алдыңғы құрылған бағдарлама негізінде мектептің педагогикалық тәжірибесі,
жетістіктерді бағалау және талдау кезіндегі бәсекелестік артықшылықтары
– мектепішілік құқықтық базасының болуы
- Көпдеңгейлі, функционалды басқару жүйесінің болуы,қоғамдық басқару структурасын қоса есептегенде;
- эксперимент жұмыстары мен жобаларының ұзақ жылғы сәтті тәжірибесі
- білім сапасы
- білім беру жүйесіндегі сыналған модель жаңа білім беру жүйесі технологиясы т (АКТ, «БжС») және авторлық бағдарламалар
- Кешенді жаңартылған білім беру жүйесін іске асыру «оқушылардың оқу-зерттеу жұмыстары» ; «Оқушылардың жобалау жұмыстары»;
- ғылыми –әдістемелік жұмысты сапалы ұйымдастыру, педагогикалық қызметкерлердің оқуы мен дамуы, мектепішілік бақылау жүйесі
- қоғамдық ұйымдар мен басқа да білім беру мекемелерімен қарым-қатынас
І,ІІ,ІІІ деңгейлі бағдаламамен оқытылған педагогтардың дамуы
- Оқу-тәрбиелеу процесі мен мазмұнының қазіргі экономикалық даму талаптарына,білім беру процесіне сәйкессіздігі;
- қосымша білім беру жүйесінің әлсіз дамуы;

- білім алушыларды тәрбиелеу мен білім беруде ақпаратты құралдарды жеткіліксіз қолдану; мониторинг жүргізу жұмыстарының әлсіздігі
  • Жаңа технологияларды білім беру процесіне енгізу
  • Мектептің тәрбие жұмысы жүйесіне әлеуметтік жобалау технологиясын енгізу; Ата-ана тәрбиесінің деңгейін жоғарылату жүйесін жасау; Ата-аналарды мектепішілік шараларға тарту; Мектептің даму мәселелерін шешуде әлеуметтік серіктестерді шақыру;

Оқушы санының қысқаруына байланысты жалпы білім беру стандартының іске асырылуына қаржы көлемінің азаюы;
- Жіберілген қателер негізінде қауіпті ескере отырып, ұйым ішінде үштілділікке көшу формуласын жүзеге асыру; жаңартылған білім мазмұнын игеруде кейбір оқушылардың дайын еместігі немесе жекелеген оқушылардың игеріп кетуіне құзіреттіліктерінің қалыптаспауы;
Жаңа білім беруді игеруде консервативті тәсіл қолдану кейбір педагогтердің қолдануы қиындық туғызуы;
Педагог кадрлар мен мектеп әкімшілігіне артылатын жұмыс көлемінің ұлғаю қаупі;
Төмен

Ақтөбе қаласындағы мекеме беделі
«№18 орта мектебі» КММ әкімшілігі мен педагогикалық ұжымы біліктілігі мен қызығушылығы жағынан дамуда;
Шебер-класс,семинар-тренинг, озық іс-тәжірибені жариялау, жаңа педагогикалық тәжірибелерді бөлісу, тарату;
Білім беруде магниттік мектеп, мектеп базасында ресурстық орталық дамыту;


Жеткіліксіз қаржыландыру;ынталандыру ақысының болмауы.

Басқа қала мектептерінің беделдерінің өсуі,тең бәсекелестік білім беру мекемелерінің пайда болуы
.
орташа

- білім беру процесін сүйемелдеуші ақылы қызметті дамыту;
Мектеп кеңесі жұмысының тиімділігінің жеткіліксіздігі;
Жергілікті желінің бірыңғай болмауы
- электронды білім берудің қалыптаспауы
Мектеп оқушылары ата-аналарының әлеуметтік-экономикалық жағдайының төмендеуі

төмен

Мектептегі инновациялық жағдайға талдау мен баға беру, ұжымның инновациялық потенциалы, әлеуетті өсу нүктелері
Күшті жақтары (S)
Ішкі орта
Әлсіз жақтары (W) ішкі орта
Мүмкіндіктер (O)
Қаіпті жақтары (T)
Бағдарламаны жүзеге асыру барысындағы болжанатын тәуекелдерді бағалау

  • Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру стандартын орындауға жағдай жасалды;
  • Мектепте біртіндеп үштілді білім беруге көшуге барлық жағдай,потенциал бар;
  • Оқушылардың үнемі дамуы жалғасуда, пәндік және басқа да дағдылары қалыптасты;
  • ӘКЖ қолдану негізінде оқушылардың білім алуы жүйеге түсті, керекті ақпаратты жинақтауға мұғалімнің де, оқушының да уақыттары қысқарды;
  • Жаңартылған білім мазмұнын енгізу арқылы жеке тұлға қалыптасып, ойлау қабілеті шыңдала түсті, өзін-өзі қалыптастыру, даму деңгейлері өсті;
  • Оқушылар мектеп пен мектеп талаптарына тез төселді;

Мектепте пәндік кабинеттерде жаңа құралдардың болуы сабақты қызықты, тартымды, әрі барлық класты қамти алуына мүмкіндік жасады;
  • Жекелеген оқушыларда сабақ кезінде және сабақтан тыс уақыттарда қызметтерінің толықтырылуы, әлеуеттік мүмкін жүктемелер артуы шаршау туғызуы мүмкін.
  • Жаңартылған білім беру мазмұнында және үштілді білім беруде ата-аналар қоғамы тарапынан ешқандай қолдау жоқ, жекелеген ата-аналарда мектеп өміріне қызығушылық пен белсенділік азайды;Барлық оқушылар бірдей үштілді оқуға дайын емес. (жоқ немесе қажетті әлеуетті жағдайларға қалыптаспаған );
Педагогтарда білімді беру, жеткізу әдеттері қалыптасады, үштілділік білім беруде қорқыныш пайда болады;

Даму деңгейі төмен білім алушылар санының көбеюі білім беру нәтижесінің төмен көрсеткішіне соқтырады;
орташа







Дарынды және талантты балалармен жұмыс жүйесі қалыптасты; Элективті курстар мен жеке консультациялар, мектепішілік олимпиадалар, конференция, интеллектуалды ойындарға қатысым,қалалық, облыстық деңгейдегі байқауларға қатысым жүргізіледі; оқушыларды дайындау және қолдау көрсету мұғалімдер тарапынан көрсетіледі.

Оқушы дайындығының жетіспеуі оларға тартылған кәсіби мамандардың, консультанттардың ғылыми қызметтері мамандарды тартуға қаражаттың жоқтығынан болады.
Мұғалімнің де, оқушының да уақыт тапшылығы;
Мектепте оқушылардың жоғары деңгейде дамуына орындардың жетіспеуі (мысалы, кабинеттер мен спорт алаңдарының);
Тәрбиелік жақтан жүйелік қолдаудың жеткіліксіздігі, (үнемі жүйемен өткізілетін шаралардың болмауы, олимпиадаларға дайындау, конференциялар мен мектепішілік конкурстарға жіберу,т.б)
Дарынды балаларды анықтау мен қолдауда барлық пән мұғалімдері атсалыспайды;
Дарынды және талантты балалармен жұмысты жандандыруға әлеуетті серіктестерді тартуды көтеру;
Сабақта және сабақтан тыс уақытта оқушы қызметін жүйелеу;
Мектеп мұғалімдерін талантты балаларды дамыту мен дарынды оқушыларды шыңдауға тарту;

Жоба қорғау жұмыстарына студенттер мен ЖОО магистранттарын тарта отырып, микротоптар құру;

Мектеп үшін ең қауіпті: оқушылар санының азаюы немесе мектепке оқушыларды бөлуге байланысты олардың санының өзгеруі;
Талантты балаларды толыққанды дамытуға профессор, консультанттарды тартуға қаржылық мүмкіндіктің болмауы.

орташа

№19 мектепте қалалық, облыстық, республикалық деңгейде орын алған кәсіби педагогтар командасының болуы,
Педагогикалық шеберлік, әдістемелік бірлестік, декеда, әдістемелік шаралардың үнемі өтіп тұруы;
Педагогтар қалалық бірлестікке басшылық жасайды;
Ұжым шығармашыл және кәсіби;
Педагогтар үнемі қалалық және облыстық « Жыл педагогы» конкурсына қатысып, жүлделі орындар алады;
Педагогикалық құрам үнемі біліктілікті арттыру курсына қатысып, тәжірибе алмасып отырады.

Ұжым жас мамандармен сирек толықтырылады;
Жекелеген класс жетекшілердің жұмыс жүйесінің болмауы оқушылар тәртібіне әсер етеді;
Қалалық,облыстық деңгейдегі конкурстарға қатысу физикалық және қаржылық шығындарды талап етеді;
Педагогикалық коллективтің жартысы жаңа стандарт бойынша өзгеріске психологиялық тұрғыдан дайын емес, қорқыныш бар;

Ұжым мүшелерінің міндеттерін қайта қарау;

Тәрбие жұмысының босаңсуы немесе бағаланбауына байланысты оқу сапасының төмендеуі орын алады.

төмен

Мектептің материалдық-техникалық базасындағы мәселелеріне талдау және олардың болу себептеріне сипаттама

Күшті жақтары (S)
Ішкі орта
Әлсіз жақтары (W) ішкі орта
Мүмкіндіктер (O)
Қауіпті жақтары (T)
Бағдарламаны жүзеге асыру барысындағы болжанатын тәуекелдерді бағалау

Жылу және жарық режимдері сақталады.
Өртке қарсы сигнализация жұмыс жасайды.
Барлық кабинетте икемдеоген оқушы партасы, ауыз сумен қамтамасыз етілген. Мектеп асханасы: керекті ыдыстар, қазіргі тамақ үсталдерімен қамтылған.
Спортзалдар,спорттық алаң,спорт жабдықтары бар.
Интерактивті тақталар,проекторлар,компьютерлер, ноутбуктер, кітапхана, оқу залы, лингафон кабинеттері,химия, физика, биология кабинеттері бар.
Компьютердің жеткіліксіздігі (11 адамға 1 компьютер)
Телевизор,видеомагнитофон, аудиоорталық, мультимедиялық проектор,экран,сканер, принтер әр кабинетке қажет.


-100% балаларды ыстық тамақпен қамту
Сабақтардажәне сабақтан тыс уақытта интернетжелісін пайдалану

-білім сапасының төмендігі
-түрлі аурулардың пайда болуы мен таралуы


орташа



















5. МЕКТЕПТІҢ ДАМУ БОЛАШАҒЫ

  1. Мектептің даму келешегі:
Мектеп статусының өзгеруі;

5.1.1 Білім беру процесінің дамуы
Алдыңғы қатарлы педагогикалық технологияларды қолдана отырып, білім беру мазмұнын жаңартуға көшу;

5.1.2 мектептің материалдық-техникалықбазасын нығайту
Мектепті жылыту жұмыстары- 2023;
Интерактивті панель, проектор, жиһаз, музыкалық аппаратура, моноблоктар, планшеттер, спорттық жабдықтар, робототехника, STEM кабинет кабинеттерін алу.


  1. «№18 орта мектебі» КММ-нің стратегиялық бағыттары мен мақсаттары,міндеттері мен шешімдері, шаралары, Даму бағдарламасын жүзеге асырудағы жұмыстары
Миссия деңгейі
Миссия коллектив деңгейінде


Білім беру процесінде барлық оқушылар үшін психологиялықжайлылықтың орын алуы
Оқушылардың жеке өзін-өзі тануы

Шығармашылық ойлауларының қалыптасуы,мамандық таңдауда дұрысбағытталуы

Қоғам талабына сай, рухани жетілген жеке тұлға қалыптасуы


Дамудың негізгі мақсаты:Табысты мектеп идеясын жүзеге асыру. Мектеп үрдістерін сақтау, мұғалімдердің квалификациялықдеңгейлерін жеткілікті деңгейде көтеру, мұғалімдердің шығармашылық тобының тиімді жұмыстарын жандандыру,дарынды оқушыларды анықтау, олармен жүйелі жұмыс жасау, эксперименттік жұмысты сәтті дамыту. Мектепте оқушылардың кәсіби мамандық таңдау бағдарын жетілдіру мақсатында үнемі мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту-Білімнен кәсіпке, кәсіптен табысқа жету.
Табысты мектептің стратегиялық мақсаты- оқушыларды мүмкіндіктеріне сай білім беру, қажеттіліктері мен бейімділіктеріне қарай жеке оқыту, білім беру бағдарламаларын оқытуда терең және сапалы білім беру.
  • :
Кәсіптік білім берудіжүзеге асыру мақсатында кәсіп алды даярлықтың оқу-әдістемелік құралдарын дайындау, қамтамасыз ету.
-Кәсіби білім процесінде оқу-тәрбиені жекеұйымдастырудағы мұғалімдердің дайындық жұмыстарын жүйеге келтіру.
-Кәсіби таңдау жасаудаоқушылар бойында жауапкершілікті қалыптастыру.
-материалдық-техникалық базаның дамуын қамтамасыз ету
- оқушылардың әлеуметтік даму мүмкіндіктерін кеңейту, жалпы білім мен кәсіби білімді сабақтастыруды қамтамасыз ету, мектептің әлеуметтік байланыстарыныңкеңейтілген құрылымын жасақтау.
-Оқушыларды және мұғалімдерді жоғары деңгейдегіжүйелі ақпараттармен қамтамасыз ету.
-Педагог қызметкерлерге қосымша ынталандыру жұмыстарын жасау


Зерттеу әдістері
Жеке әлеуетін іске асыру мен анықтауға дайындық

  • үлгерім динамикасы мен оқу деңгейі
  • білім беру бағдарламасын игеруі
-оқушылардың олимпиалар мен конкурстарға, спорттық байқауларға қатысымы
-жетістіктері мен мүмкіндіктеріне өзіндік баға беруі
-оқушыныі адаптациядан өтуі
-өмірге рухани-психологиялық тұрғыдан дайынн болуы
-жеке тұлғаның физикалық тұрғыдан дайындығы
-білім саласындағыөзінің даму жолын таңдайбілуі
-мамандығын таңдау

  • диагностикалық бақылау жұмыстары, сабақтарға қатысым
-оқушының білім деңгейін бақылаужәне тақырыптық есеп карталарын қолдану
-мұғалім мен оқушы жұмысына талдау

-сауалнама жүргізу
-тест жүргізу
-педагогикалыққызмет талдауы


Жеке білім беру бағдарламалары бойынша мұғалімдердің жұмысқа дайындығы

-білім беру жоспарларында мектеп мұғалімдерінің қазіргі технологияларды қолдана білуі
Мамандық таңдаубарысында оқушылармен жеке жұмыс жүргізуі
-оқушылардың жеке жоспарларын жүзеге асыруда оларға қол ұшын беру
Жаңа білім беру мазмұны бойынша сапалы білім беру
-қолданбалы және таңдау бойынша курстарды шебер жүргізе білу



Бағдарламаны жүзеге асыру барысындағы тиімділік көрсеткіштері мен критериилері
Құрылымы:
1) мектептің жасөспірімдері мен әртүрлі жастағы балалар білімін және сапалы тәрбиесін барлығына бірдей қамтамасыз ету.
2) мақсаты:мектепте өз мүмкіндіктерін аша білу, қоғам талабына жауапбереалатындай бағыт ұстануға, жеке тұлға ретінде қалыптасуына жағдай жасау.

Дарынды балалармен жұмыс жасау
  1. Оқушылардышығармашылық конкурстарға, олимпиадаларға, ғылыми конференцияларға, интеллектуалды марафондарға тарту.
  2. Факультатиф, үйірме, экскурсилықжұмыстар арқылы шығармашылықатмосфера құру.
  3. Жеке тұлғаның дамуына көмектесу
  4. Оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылық жұмыстарын қалалық және облыстық деңгейде жариялау
Кадрмен жұмыс.
  1. Курстық және курсаралық қайта даярлау арқылы мұғалімдердің мұғалімдердің кәсіби шеберліктерін арттыруға жағдай жасау.
  2. Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдерді марапаттауды жүзеге асыру
  3. Жаңа әдістемелік жұмыстар жүргізу, жаңадан кәсіби ойлауды қалыптастыру.
  4. Психологиялық жайлы жағдай туғызу
  5. Оқу –тәрбие процесін ұтымды ұйымдастыру
6. пән бойынша оқу бағдарламасы мен жоспарын іске асыру

Жаңашылдық қызмет.
1. Үштілді білім беруге көшу.
2 Оқу планын таңдауды оқушы, ата-ана, оқушының игеруі
3. Бағалау жүйесінде ӘКО мен сәйкестігі, базалық және кәсіби стандартты игеру
4. Базалық деңгейде ағындық зерттеу енгізу.
5. Мектептің білім беру процесінде құжаттарды электронды механизмге өткізу. (сабақ кестесі, журнал, күнделік, ата-аналармен келісімшарттар, ағымдағы аттестация ережелері т.б).
Физикалық тұрғыдан дені сау тұлға қалыптастыру.
1. Психологиялық және рухани, физикалық сау оқушы қалыптастыру.
2. Салауатты өмір салтын қолдайтын қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыру
3. Оқушы денсаулығына байланысты мектеп педагогикалық кадрларының білім деңгейін көтеру
4. Оқушылардың тамақпен қамтылуын жүзеге асыру
Мақсат-міндеттерді жүзеге асыруға бағытталған іс-шаралар тізімі:(ұсыныстар, жобалар)


Іс-шара атауы
Жүзеге асыру мерзімі
1.
Дарынды балалармен жұмыс «Табысқа жол»
2023-2028 жылдар
2
Кадрмен жұмыс « Білікті ұстаз – мектеп тірегі»
2023-2028 жылдар
3
Жаңашылдық қызмет «Жаңаша оқыту -заман талабы»
2023-2028 жылдар
4
Физикалық дені сау тұлға қалыптастыру «Дені сау ұрпақ – ертеңгі елдің жалғасы»
2023-2028 жылдар

Күтілетін нәтиже:
1) Ұстаздардың аттестациядан сәтті өтуі;
2) Педагог мәртебесінің жоғарлауы;
3) жоба қорытындысын бағалау критериилері: жоғары, орташа, төмен;







5.3.Бағдарламаны жүзеге асырудағы жетістіктер қорытындысының көрсеткіші мен критерииі

1 критерии: Оқушылардың оқу жетістіктері

Көрсеткіш
мәні
2023ж
2024ж
2025ж
2026ж
2027 ж
2028 ж
1.1
Оқушылардың білім сапасы %
48%
50%
51%
52%
54%
55%
1.2
11-класстардың ұлттық бірыңғай тестілеу қорытындысы, (орташа балл)
60
61
62
63
65
67
1.3
«Алтын белгі» белгісімен аттестат алған түлектер саны
1
3
1
2
4
3
1.4
Жалпы білім туралы « Үздік» аттестат алған мектеп түлектері
4
4
4
5
6
6
1.5
Пәндік олимпиада нәтижелері (жалпы қатысқан оқушылар санынан жеке үлесі):
Қалалық деңгей
Облыстық деңгей
Республикалық деңгей
Халықаралық деңгей
35%
37%
38%
39%
40%
43%
1.6.
Т.б.








2 критерии : Сабақтан тыс мезгілдегі жұмыс


Көрсеткіш
мәні

2023ж
2024ж
2025ж
2026ж
2027 ж
2028ж
2.1
Пәндік үірмелер мен, секцияларға, факультативтерге қатысымын қамту %
73%
78%
80%
82%
84%
85%
2.2.
Мектеп оқушыларының конкурстар мен сайыстарға, конференцияларға қатысымы
(жалпы қатысқан оқушылар санынан жеке үлесі):
Қалалық деңгей
Облыстық деңгей
Республикалық деңгей
30%
32%
40%
45%
46%
47%
2.3
Қоғамдық ұйымдар мен өзін-өзі басқаруға қатысым үлесі%
90%
91%
92%
93%
95%
97%
2.4
Оқушының құқықтық тәртіп сақтауы %:
Кәмелетке толмағандар мен мектептің ішкі бақылауында болмауы, сабақтан себепсіз қалмау т.б
3%
3%

0%

0%
0%
0%











3 критерии : Денсаулық және қауіпсіздік


Көрсеткіш
Мәні

2023ж
2024ж
2025ж
2026ж
2027 ж
2028 ж
3.1
Оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы%
75%
82%
90%
95%
97%
98%
3.2
Денсаулық топтарына байланысты оқушылар саны,адам
1%
1%
1%
1%
1%
1%
3.3
Денсаулығына байланысты сабақты жіберу
2%
2%
2%
1%
1%
1%
3.4
Мектепгі жалпы оқушылар санынан инклюзивті білім алуға тартылған, ерекше қажеттіліктегі балалар
4,3%
4,6%
4,9%
5,0%
5%
5%
3.5
Денсаулығында кемістігі бар балалар( көз көру қабілетінің нашарлығы, тілінің кемістігі т.б) мектепке келуі мен бітіруі арасындағы қатынас үлесі %
3%
2,5%
2,5%
2,5%
2,5%
2,5%
3.6
Мектептегі жарақат алған жағдайлар саны т.б
0%
0%
0%
0%
0%
0%











4 критерии : Кадр

Көрсеткіш
Мәні

2023ж
2024ж
2025ж
2026ж
2027 ж
2028 ж
4.1
Жалпы кадрлармен қамтамасыз етілуі %
100%
100
100
100
100
100
4.2
18 сағат жүктемесі бар мұғалімдер үлесі %
90%
100%
100%
100%
100%
100%
4.3
27 сағат жүктемесі бар мұғалімдер үлесі%
10%
0%
0%
0%
0%
0%
4.4
Жоғары білімді мұғалімдер үлесі%
95,3%
97 %
98 %
99 %
100%
100%
4.5
Зерттеуші және сарапшы санатты мұғалімдер үлесі %
52,3%
53%
54%
55%
55%
57%
4.6
Эксперименттік және инновациялық жұмыстарға қатысым үлесі %
100%
100%
100%
100%
100%
100%
4.7
Мақалалары жарияланған мұғалімдер үлесі %
100%
100%
100%
100%
100%
100%
4.8
Оқу процесінде АКТ қолданатын мұғалімдер үлесі %
100%
100%
100%
100%
100%
100%
4.9
5 жылда 1 рет айта даярлаудан өткен мұғалімдер үлесі %
100%
100%
100%
100%
100%
100%
4.10
АКТ қолдану бойынша біліктілік арттыру курсынан өткен педагогтер үлесі
60%
65%
70%
75%
77%
78%
4.11
Деңгейлік бағдарлама бойынша курстан өткен педагогтар үлесі
15,1%
16%
17%
18%
18%
20%
4.12
Ағылшын тілінде сабақ беретін математика-жаратылыстану бағытындағы пәндер мұғалімі үлесі
2,3%
3%
4%
5%
7%
8%
4.13
Кәсіби конкурстарға қатысу нәтижесі (жалпы қатысқан мұғалімдер санынан жеке үлесі):
10%
15%
17%
20%
20%
23%
4.14
Т.б

















5 критерий : Сапалы білім беру процесін ұйымдастырудың шарттары

көрсеткіш
Мәні

2023ж
2024ж
2025ж
2026ж
2027 ж
2028 ж
5.1
Информатика кабинетінің болуы,бірлік
1
1
1
2
2
2
5.2
Лингафон кабинетінің болуы, бірлік
1
1
1
1
1
1
5.3
оқушыларға арналған электрөткізгіш құрылғы орнатылған парта, лабораториясымен физика кабинеті,бірлік
1
1
1
1
1
1
5.4
Жабдықталған химия кабинетінің болуы,лабораториясы, бірлік
1
1
1
1
1
1
5.5
Нормаға сәйкес жабдықтарымен және интерьерімен оқу кабинеттерінің болуы, бірлік %
100%
100%
100%
100%
100%
100%
5.6
Лицензияланған медициналық кабинеттің болуы, бірлік
1
1
1
1
1
1
5.7
Дене шынықтыру бойынша бағдарламаны жүзеге асыру үшін құрал-жабдықтардың болуы,бірлік
70%
80%
90%
90%
90%
90%
5.8
Оқулықтармен, әдеби оқулықтармен қамту %
100%
100%
100%
100%
100%
100%










6 критерий : Білім беру процесін ақпараттандыру

Көрсеткіш
Мәні

2023ж
2024ж
2025ж
2026ж
2027 ж
2028 ж
6.1
1 компьютерге оқушы саны, адам
12
11
10
9
9
9
6.2
Пәндерді оқытуда АКТ қолдану (пәндер үлесі (оқу жүктемесі), АКТ бойынша жүргізілетін), %
100
100
100
100
100
100
6.3
Білім беру процесінде қолданылатын компьютер саны,бірлік
121
97
121
120
130
130
6.4
Интерактивті тақталар саны, бірлік
18
18
20
22
22
22
6.5
Мультимедиялық проекторлар саны, бірлік
2
2
3
3
5
5
6.6
Жүйеге бірігіп тұрған компьютерлер саны, бірлік
0
20
20
20
30
30
6.7
Бағдарламалық қамту,бірлік
0
2
2
2
3
3
6.8
Интернетке қосылу (жылдамдық), Мб
100мб/с
100мб/с
100мб/с
100мб/с
100мб/с
100мб/с










6. БАҒДАРЛАМАНЫ ІСКЕ АСЫРУ АЯСЫНДА МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ БАЗАНЫ ДАМЫТУ МЕН НЫҒАЙТУ ҮШІН ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ


Тауар атауы
Жабдық стандарттары (саны)
Болуы (саны)
Қажеттілік (саны)
Қажеттілікті қаржыландырудың жалпы көлемі (мың. теңге)
Сонымен қатар :
2023ж
2024ж
2025ж
2026ж
2027 ж
2028 ж

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10



1
Интерактивті панель
12
2
10
1500,0х10=11 500,0

4600,0
2300,0
2300,0
1150,0
1150,0

2
Волейбол добы, баскетбол добы, футбол добы, матрацтар, спорттық жабдықтар



1 500,0

500,0
500,0
500,0
500,0
500,0

3
ноутбуктер
35
35
0
0
0
0
0
0
0
0

4
Асханаға қажетті жабдықтар
4
(1- Электр плита, 1- электр пеші, 2- морозильник
1-плита, 1-конвекциялық пісіру пеші, 1-тоңазытқыш
6 атау
3 600,0

1200,0
1200,0
1200,0
1200,0
1200,0

5
Арнайы орындықтары бар оқушылар устелдері
620
320
300
30 000,0

10000,0
10000,0
10000,0



6
видеобақылау
60
60
0
18
0
0
0
0
0
0

7
Логопед пунктіне жабдықтар
САНПИН бойынша
0
САНПИН бойынша
1 500,0

500,0
500,0
500,0
500,0
500,0

8
Медициналық кабинет жабдықтары
САНПИН бойынша
5 сөресі бар жартылай жабық шкаф, 2 тоғазытқыш
САНПИН бойынша
300,0

100,0

100,0
100,0
100,0
100,0

10
Планшет
60
0
60
90,0х60=5 400,0
0
0
1800,0
1800,0
900,0
900,0