
Жол картасы Ақтөбе қаласы «№ 18 орта мектебі» КММ
«Сапалы білім баршаға қолжетімді» ұлттық баяндамасын жүзеге асыру туралы
№ п/п |
Іс-шараның атауы |
Орындалу нысаны |
Аяқталу уақыты |
Жауапты орындаушы |
2-бөлім. «Әр мектеп – ең жақсы мектеп» |
||||
Мақсат 1. Тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету |
||||
Қосымша тапсырма 1. Әлеуметтік немесе экономикалық жағдайына және тұрғылықты жеріне қарамастан барлық балаларға тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету |
||||
1. |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың (балалардың) білім беру ұйымына физикалық қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін кедергісіз орта құру және оқу орнын бейімдеу: 1) жүріп-тұруы шектеулі (мектепке көлік, пандустар, қоршаулар, лифттер, лифт, арнайы жабдықталған оқу орны (үстел, орындық), жалпыға ортақ пайдаланылатын орындар (дәретхана, асхана)), 2) көру қабілеті бұзылған (соқырлар, нашар көретіндер) ( тактильді жолдар, тактильді белгілер, қоршаулар), 3) есту қабілеті бұзылған (көрнекі үстелдер, дыбысты күшейтетін аппаратура). |
Кедергісіз орта құру |
2024-2025 жж. |
«№ 18 ОМ» КММ ,әкімшілік |
Қосымша тапсырма 2. Мектептің бейіндік аймағын дамыту |
||||
2 |
Мектептерге әдістемелік көмек көрсету үшін «Жетекші мектептер» жобасын «НЗМ» АҚ бірлесіп жүзеге асыру (32 жетекші мектеп және 54 серіктес мектеп) |
ББ бұйрығы |
2024-2025 жж. |
Ақтөбе қаласының білім бөлімі «НЗМ» АҚ №18 ОМ КММ, Пригород ОМ |
Мақсат 2. Кадрлық ресурстарын дамыту |
||||
Қосымша тапсырма 1. Дарынды балаларды анықтау бойынша мектептердегі педагогикалық жоғары оқу орындарының кәсіптік бағдар беру жұмыстары |
||||
3. |
Мектептер мен аймақтық ЖОО, арнайы кәсіптік оқу орындары арасындағы ынтымақтастық туралы меморандум |
Меморандум |
2024-2025 жж. |
Ақтөбе қаласының білім бөлімі Әдістемелік кабинет,№18 ОМ КММ |
4. |
Дарынды балаларды анықтау және анықталған балаларды тереңдетіп оқыту орталықтарын ашу мақсатында мектептерде педагогикалық жоғары оқу орындарының кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастыру |
Меморандум |
2024-2025 жж. |
№18 ОМ КММ, директордың тәрбие ісі орынбасары |
5. |
Оқушылар мен олардың ата-аналары арасында кәсіптік бағдар беру жұмысының тиімділігін арттыру бойынша білім беру ұйымдары басшыларының, педагогтардың, психологтардың іс-әрекеттерін үйлестіру. |
Әдістемелік нұсқаулар |
2024-2025 жж. |
№18 ОМ КММ, директордың тәрбие ісі орынбасары |
Қосымша тапсырма 2. «Мұғалім» кәсіби стандарты негізінде педагогикалық мамандықтар бойынша білім беру бағдарламаларын жаңарту, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге арналған |
||||
6. |
Білім беру ұйымдарының арнайы мұғалімдерінің біліктілігін арттыру курстарын қамту 2024 – 20 мұғалім 2025 – 30 мұғалім |
Біліктілікті арттыру туралы сертификат |
2024-2025 жж |
№18 ОМ КММ директордың әдістемелік ісі орынбасары |
Кіші тапсырма 3. Педагогикалық жоғары оқу орындары мен колледждердің түлектерін міндетті түрде тәуелсіз аттестаттау |
||||
Қазақстан Республикасы депутатының құзыреті |
||||
Қосымша тапсырма 5. Мұғалімдердің үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету |
||||
7. |
Траекторияларды үйлестіру: - мектеп -> колледж -> университет - мектеп -> университет Мұғалімдер сыныптары, мұғалімдер тестілері, демеушілік мектептер, мектеп оқушыларына арналған педоолимпиадалар және т.б. |
Бағдарлама |
2024-2025 жж. |
№18 ОМ КММ директордың әдістемелік ісі орынбасары |
8. |
Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру орталықтарында, республикалық және облыстық мерзімді басылымдарда озық педагогикалық тәжірибе алмасу бойынша материалдарды тегін жариялаудың қолжетімділігін қамтамасыз ету. |
Жарияланымдар |
Оқу жылы |
№18 ОМ КММ директордың әдістемелік ісі орынбасары |
9. |
Республикалық «Үздік педагог» байқауының жеңімпаздарының қатысуымен «Үздік педагог – озық тәжірибе» жобасын жүзеге асыру |
Ашық есік күні |
Қыркүйек, 2024 ж. |
№18 ОМ КММ директордың әдістемелік ісі орынбасары |
10. |
Облыстық пән мұғалімдерінің бірлестігін құру - кәсіби қарым-қатынасты, тәжірибе алмасуды, оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру - мұғалімдерге арналған әлеуметтік маңызы бар тәрбиелік іс-шараларды (конкурстар, фестивальдар, шеберлік сыныптары және т.б.) ұйымдастыру; - әртүрлі формалар мен ресурстар арқылы мұғалімдердің инновациялық тәжірибесін тарату – Мұғалімдер қауымдастығы ақпараттық бюллетень шығарады. |
ББ бұйрығы 2024-2025 жж. Қалалық пән мұғалімдері бірлестігін құру және облыстық бірлестікке мұғалімдерді іріктеу |
№18 ОМ КММ директордың әдістемелік ісі орынбасары |
|
11. |
«Жас қанат» НЗМ Білім және оқыту орталығымен жас мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету бойынша бірлескен жобаны жүзеге асыру. |
ББ бұйрығы Әдістемелік көмекті қажет ететін және ең көп жас мұғалімдері бар мектептерді таңдаңыз |
№18 ОМ КММ директордың әдістемелік ісі орынбасары |
|
3-тапсырма: Мазмұнды жаңарту |
||||
Қосымша тапсырма 4. Орта мектеп деңгейінде алғашқы жұмысшы мамандығын алу мүмкіндігін беру |
||||
Тапсырма 4 Цифрландыру |
||||
Қосымша тапсырма 1. Мектептерді қол жетімді жоғары жылдамдықты интернетпен қамтамасыз ету |
||||
12. |
Білім беру ұйымдарын жоғары жылдамдықты интернетпен қамтамасыз ету (бір мектепке кемінде 20 Мбит/с, егер мектепте 400-ден астам оқушы болса – 20 оқушыға 1 Мбит/с) (2024 ж. – 95%, 2025 ж. – 100%) |
Есеп береді |
2024-2025 жж. |
№18 ОМ КММ директордың ғылыми-ақпараттық ісі орынбасары |
13. |
Мектеп сыныптарына жергілікті желілерді жүргізу |
Есеп береді |
2024-2025 жж |
№18 ОМ КММ директордың ғылыми-ақпараттық ісі орынбасары |
Қосымша тапсырма 2. Интерактивті жабдықпен қамтамасыз ету |
||||
14. |
Мектептерде робототехника, химия, физика, биология, STEM бойынша пәндік кабинет сатып алу: 2024 –1 (STEM –1 ) 2024 – моноблок – 23, интерактивті панель – 4 2025 – 1 (робототехника – 1) 2024 – интерактивті панель – 4 |
Пәндік кабинеттермен қамтамасыз ету |
2024-2025 жж |
№18 ОМ КММ директордың ғылыми-ақпараттық ісі орынбасары |
Қосымша тапсырма 3. Мектептердің қағаз оқулықтармен қатар онлайн оқулықтарын пайдалануын кеңейту |
||||
15. |
«Биология», «Химия», «Физика», «Математика», «Ағылшын тілі» пәндері бойынша веб-платформаларда электронды оқулықтар бар баспалармен жұмыс жасау |
Электронды оқулықтарды қолдану |
2024-2025 жж. |
№18 ОМ КММ директордың ғылыми-ақпараттық ісі орынбасары |
Қосымша тапсырма 4. Жоғары сапалы цифрлық интерактивті оқыту мазмұны бар платформаларға қолжетімділікті қамтамасыз ету |
||||
16. |
Мектеп оқушыларына басым біліктілік дағдыларын меңгеруге көмектесетін цифрлық тренажерлар мен жаттығу жабдықтарын әзірлеу және кеңінен тәжірибеге енгізу |
ББ бұйрығы |
2024-2025 жж. |
№18 ОМ КММ директордың ғылыми-ақпараттық ісі орынбасары |
17. |
Тегін цифрлық білім беру платформаларының сандық және сапалық құрамын кеңейту, оларға студенттер мен мұғалімдерге көбірек қол жеткізу |
Тегін цифрлық платформалар |
2024-2025 жж. |
МП РК, МИО,№18 ОМ КММ,әкімшілік |
18. |
«Onlinemektep.org», «Daryn.online» «Amansultan.kz», «Steam.kz» білім беру платформаларында орналастырылған қолданыстағы цифрлық білім беру ресурстарын оқу үдерісінде пилоттық режимде пайдалану мүмкіндіктерін анықтау мақсатында сабақтарда пайдалану. мектептер |
ББ бұйрығы |
2024-2025 жж. |
ФУРО и РНП ЦЭСО ,№18 ОМ КММ,әкімшілік |
Тапсырма 5. Мұғалімдер арасында АКТ құзыреттіліктерін дамыту |
||||
19. |
Тегін цифрлық білім беру платформаларының сандық және сапалық құрамын кеңейту, оларға студенттер мен мұғалімдерге көбірек қол жеткізу |
Тегін цифрлық білім беру платформалары |
2024-2025 жж |
МП РК, МИО,№18 ОМ КММ,әкімшілік |
20. |
Мұғалімдерді кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануға дайындау 2024 – 50 2025 – 100 |
Курстарды өткізу |
2024-2025 жж |
№18 ОМ КММ директордың ғылыми-ақпараттық ісі орынбасары
|
Тапсырма 5. Білім сапасын бағалау жүйесін жасау |
||||
Қосымша тапсырма 1. Білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін (БСБЖ) әзірлеу |
||||
21. |
Барлық жалпы білім беру ұйымдарында MODO (оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі) жүргізу |
Әдістемелік нұсқаулар |
Жыл сайын, сәуір |
№18 ОМ КММ оқу ісі орынбасары |
22. |
Барлық жалпы білім беретін мектептерде (4-10 сыныптар) білім сапасын бағалау мониторингін жүргізу. |
Бұйрық МП РК |
Жыл сайын |
№18 ОМ КММ оқу ісі орынбасары |
2 тапсырма. Нысаналы шараларды қабылдау бойынша МБЖ нәтижелері бойынша төмен, орташа және жоғары нәтижелі мектептерді анықтау |
||||
23. |
«Өрлеу» Біліктілікті арттыру орталығы арқылы семинар-тренингтер өткізу, БПО (нәтижелері төмен мектеп мұғалімдеріне) |
Тренингтер, дөңгелек үстелдер, коучингтер Ақтөбе қаласындағы мектептердің мониторинг нәтижелерін беру |
№18 ОМ КММ,әкімшілік |
|
24. |
«MODO – 1000 мектеп» жобасы бойынша мектептерді әдістемелік қамтамасыз ету (58 мектеп) |
Әдістемелік ұсыныстарды әзірлеу және 2024 жылға арналған ЖОББ өткізу бойынша әдістемелік көмек көрсетуді жоспарлау |
№18 ОМ КММ,әкімшілік |
|
25. |
Облыс бойынша ең жоғары нәтиже көрсеткен мектептердің тәжірибесін тарату |
Семинары 2024 ж |
№18 ОМ КММ,әкімшілік |
|
26. |
«Пәндер бойынша білім сапасының өсу динамикасы» әдістемелік күнін өткізу |
Әдістемелік күн Педагог-зерттеуші, педагог-мастер 2024 ж. |
№18 ОМ КММ оқу ісі орынбасары |
|
27. |
«Сыртқы бақылау критерийлері (MODO, PISA, PBTS, (PISA негізіндегі мектептер үшін тест), TIMSS, PIRLS, ICILS, ҰБТ) бойынша білім беру нәтижелерінің деңгейі» |
2024 ж. Қала мектептерінде MODO, PISA, PBTS, (PISA), TIMSS, PIRLS, ICILS, ҰБТ бойынша семинар өткізу |
№18 ОМ КММ оқу ісі орынбасары |
|
Қосымша 3. Мақсатты индикаторлар жүйесімен ұзақ мерзімді жоспарлауды ескере отырып мектеп жоспарларын құру |
||||
28. |
Міндетті нысаналы индикаторларды анықтау |
Көрсеткіштер |
2024 ж. |
№18 ОМ КММ,әкімшілік |
29. |
Облыс мектептерінің даму бағдарламасын әзірлеу бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірлеу |
Ақтөбе қаласындағы мектептің даму бағдарламасын әзірлеу бойынша Әдістемелік ұсынымдар әзірлеу бойынша директорлардан, оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларынан құралған шығармашылық топ жұмыс жасауда. |
№18 ОМ КММ,әкімшілік |
|
Ішкі тапсырма 4. Бағалаудың ішкі және сыртқы түрлерінің арасындағы алшақтықты азайту |
||||
30. |
Барлық мектептерде оқушылардың оқу нәтижелерін тәуелсіз бағалау тәжірибесін енгізу |
Облыстық білім беру мекемесіне, МРМК-ға есеп беру ақпараты |
2024-2025 жж. |
№18 ОМ КММ,әкімшілік |
31. |
Білім алушылардың оқу нәтижелеріне әсер ететін факторларды бағалау үшін социологиялық сауалнама жүргізу бойынша ұсыныс әзірлеу. |
Ұсыныстар |
2024-2025жж. |
№18 ОМ КММ,әкімшілік, психологтар |
32. |
6, 8, 10-сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бақылау (жоба аясында). |
Мониторинг |
2024-2025 жж. |
№18 ОМ КММ оқу ісі орынбасары |